Æv bæv bussemand.. | Tungelunden: Æv bæv bussemand..

tirsdag den 5. februar 2013

Æv bæv bussemand..

Kender i remsen? Der er ingen sure tæer, men tilgengæld en MASSE saftevand! Vi har fået tilsendt en kasse FUN ONE STEVIA og den store prøvesmagning har fundet sted.


Det er FUN'S nye produkt og Oliver var selvfølgelig med som saftevandstester. Hans dom var klar uanset variant "... mmm, det smager lidt af karamælk". En blanding af karamel og mælk jeg ikke kender ?  én af os bør måske få tjekket smagsløgene :) Det minder mig om de 'moderne' drikkeklare læske-/energidrikke jeg tit er forfalden til når jeg er i nærheden af en 7/11. På en måde virker det ikke så "fladt" som almindelig saft.. Og så smager det af sol og sommer, ja-tak det kan vi godt li'! Vi har allerede tømt 3 flasker, hvilket svarer til 15 liter blandet, så de må vidst siges, at være godkendt herhjemme.


1 kommentar:

  1. Skön blogg du har:) Har du bloglovin att följa med??

    Om du gillar inredning så kan du kolla in min blogg:)

    ha en fin dag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...