Varme ører | Tungelunden: Varme ører

lørdag den 15. december 2012

Varme ører

Jeg har fundet to huer til Oliver, den stribede er ny og den mønstrede brugt. Synes den mønstrede er alt for fin og den stribede havde jeg en lille plan med. 

For lidt tid siden vandt jeg et skind fra en wallaby på Skovsbo, jeg tog mod til mig og klippede i det.. var i tvivl om pelsen var lang nok til en pom pom. Her på billedet er den kun riet, den skal lidt højere op på huen og have en trykknap i så man kan tage den af ved vask. Pompom'er kan også købes færdige i alle regnbuens farver og til rimelig pris, så man behøver ikke være specielt fingernem for, at montere sådan en og pifte en gammel hue lidt op.



Øhm ja, til det skarpe øje.. der mangler et par pakker på julekalenderen, de er på vej - men Oliver kan ikke tælle til 24 så han er lykkeligt uvidende. Chokoladekalenderen har han (i en mistænkelig stille stund) ribbet for indhold.. jeg kan ikke sige andet end, at æblet falder ikke langt fra stammen :-)

10 kommentarer:

  1. Søde huer :-)

    Mine unger har ikke rippet chokoladekalenderen... Endnu!! Jeg forstår det faktisk ikke helt, havde bestemt regnet med at det ville ske indenfor de første 2-3 dage ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Godt klaret at de ikke har ladet sig friste :)

      Slet
  2. ha ha ... den med chokoladen kender jeg godt! og hvor er de fine de huer!

    SvarSlet
  3. Wow-TO lekre luer :) Og den adventskalenderen er så fin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og vi er så glade for kalenderen, den har hans bedstemor jo broderet og jeg har også en hun lavede til mig da jeg var barn :)

      Slet
  4. Så søde huer :-) rigtigt sart med trykknappen :-) åh hvilken nostalgisk og fin julekalender, hi hi, ja chokolade forsvinder jo altid her på denne tid :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja elsker den kalender min mor har lavet, tror jeg skal have den frem hun lavede til mig da jeg var barn - det kan vidst lige nåes :)

      Slet
  5. Hvor er den pom-pom en god ide! Jeg sidder bare og vurderer på, om jeg mon er for gammel til at have en pom-pom-hue...? ;-)
    Vi har valgt julesokken - netop for at vi kan få indkøbt de sidste gaver...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er du overhovedet ikke Tina, man kan jo købe dem i voksenstørrelser har jeg set :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...