I must.ache you a Question.. | Tungelunden: I must.ache you a Question..

tirsdag den 25. december 2012

I must.ache you a Question..

.. man kan ikke få for meget skæg vel? Raw manhood ! hækleri til manden der har alt undtagen skæg. It's growing on me.. må ha' mit eget, men dette var en lille ekstra julegave til min bror - han fik en gnom med på vejen også og dermed tror jeg faktisk jeg har givet ham hans første julepynt. Husk du bad selv om bløde pakker min ven. 

Har haft en dejlig juleaften og 1. juledag med svigerfamilien og vi er klar til endnu en julefrokost i morgen sammen med et par og tyve af mine nærmeste. 

Oliver er gået ud som et lys, Anders traditionen tro i byen og resten af min aften vil foregå sofaen, under tæppet, med vin og til lyden af James Vincent McMorrows lækre lækre (og fik jeg sagt lækre?) stemme. Glædelig bagjul til alle jer :)



Hækleopskrifter her (moustache) og her (gnom)

11 kommentarer:

  1. Fed idé at gi' lidt skæg til manden der har alt :-) jeg havde også hæklet en butterfly og lagt i min kærestes julesok d. 24., og sørme så om han ikke iførte sig den juleaften, sådan ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har også lovet, at hækle et slips til anders.. har foreslået ham en butterfly i stedet, synes det er rigtig fint :)

      Slet
  2. Sikke nogen fine hjemmelavede gaver

    SvarSlet
  3. Skønt skæg!! ;o) Sådan et må du lave til mig en dag - lækkert billede i øvrigt ;o)

    SvarSlet
  4. Jeg ønsker dig og dine kære et rigtig godt nytår.
    Håber i kommer godt ind i det nye år!
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 Tak sabrina, håber du selv kom godt ind i det nye år :)

      Slet
  5. Det lyder som om I har haft nogle rigtig hyggelige dage - jeg håber din bror er glad for de bløde pakker:-) Godt nytår når I når så langt.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blev han :) og tak - håber i kom godt ind i det nye år

      Slet
  6. Så megen hygge, det lyder skønt. Og hvilke smukke gaver, skægget er så fedt. Tak for alt i det snart gamle år! Glæder mig til et nyt Tungelunden år, rigtigt godt nytår! Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Glæder mig også til, at kigge med hos dig Mette :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...