Hils på Gunnar | Tungelunden: Hils på Gunnar

søndag den 2. december 2012

Hils på Gunnar

Her står han sammen med storebror Godtfred fra sidste år. Jeg har haft fat i Cecilies gnom-opskrift igen og er allerede startet på en mere.. der er så mange farvekombinationer jeg gerne vil prøve. Det rigtig hyggelige er jo, at man nemt kan give dem personlighed. Se bare hvor stor forskel der er på de to i størrelse og udtryk - måske derfor jeg ikke kan lade være med, at navngive dem :-)

Men ihh jeg har projekter liggende der gerne snart skal afsluttes, det er vidst det man kalder overspringshandlinger, tsk tsk..

Iøvrigt - nogle familiemedlemmer kan ikke se billederne i mine sidste par indlæg.. jeg vil rigtig gerne høre hvis andre derude oplever dette.

18 kommentarer:

  1. Åh, kan godt forstå du er faldet for dem - for hvor er de altså også bare skønne!! Endnu en ting er nu tilføjet min lange 'vil-gerne-gøre'-liste :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. De er skønne! Måske skal jeg lave en hvert år og skrive årstal i bunden.. årstidsnisser, så kunne jeg få en hel flok ;)

      Slet
  2. De er altså bare fine! Godtfred er jeg helt og aldeles vild med! Havde jeg bare dine evner.. Du sælger vel ikke sådan en fin fyr?:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :) Opskriften jeg har brugt er ikke min egen, derfor kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Jeg ved ikke om Cecilie sælger dem, men der er et link til hende i indlægget og du kan jo prøve at høre hende ad :)

      Slet
  3. Hvor er de skønne - jeg fik lyst til at gå igang med en, men det ville også være en overspringshandling. Jeg skal jo lave julegaver!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja man skal passe på med de overspringshandlinger.. jeg er rigtig slem til det :)

      Slet
  4. Ih hvor er de søde. Dem kan man da kun holde af.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, meget søde sådan nogle gnomer :)

      Slet
  5. Søte - du er god til den der heklingen :)

    SvarSlet
  6. jamen hvor er de fine...min to-do liste vokser og vokser...må vist hellere gemme denne her til næste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja pyh min er også lang, der kan hurtigt komme nyt til :)

      Slet
  7. Hvor er de skønne:) Jeg elsker at se alle de forskellige udtryk, de har fået rundt omkring... Jeg bliver heller aldrig træt af at hækle dem!

    Kh C

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for den fine opskrift, jeg elsker også at se de forskellige udtryk de får :) Der er herover, der spørger om hun kan købe en - jeg ved ikke om du laver nogle til, at sælge men har ihvertfald henvist til dig.

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...