Gaver - jep, til mig | Tungelunden: Gaver - jep, til mig

fredag den 21. december 2012

Gaver - jep, til mig

For heldet følger de.. 

Og jeg har været helt tosset heldig, se bare her... fratræk selv et styks lyskæde, en porcelænsfugl og arve-bibel, resten er pakker og atter pakker som postbudet har slæbt til min dør fra nær og fjern. Hun trak lidt på smilebåndet forleden, da hun for måske fjerde dag i træk afleverede pakker her - eller var det mon fordi jeg faktisk lignede en helt almindelig levende da hun kom (det bliver mellem posten og mig). 

Huse, kort og en masse julepynt fra D'Jo Hanne, de fineste fine JUL bogstaver i træ med tapet fra Jette aka Snullemor, en hemmelig ting i lige må vente med, at se til efter jul, en to die for KarmaKarma skind-julesok på Katrines blog og tilbage i november vandt jeg Annamette Fuhrmanns bog "Min mor" hos Onkel Anne. Så kan man undre sig over, at jeg med dét held manglede ét juletræ for, at vinde en million i min skrabekalender - ved godt man ikke må skrabe foran, men skrev vidst i et tidligere indlæg om Oliver der ribbede sin chokoladekalender og noget om æblet og stammen.. i kan nok lægge to og to sammen.






God jul 

8 kommentarer:

  1. Du har været drøn heldig - jeg ville vildt gerne have vundet "JUL". Tillykke med det :-)

    SvarSlet
  2. Jeg har lagt mærke til at du var superheldig på det seneste - største del af de giveaways jeg deltog i blev vundet af dig. Tillykke med det! :o) Og jeg må kun håbe på at jeg er heldig på andre områder ;o)

    SvarSlet
  3. Dejligt :-) hold fast i den gode energi! Jeg har også været ret heldig på det seneste og overvejede også om det var nu lotto kuponen med den store gevinst skulle i hus. Tillykke med de fine ting:-)

    SvarSlet
  4. Tillykke med de skønne nye sager.
    Glæder mig til at se hvad den hemmelige sag er! ;-)
    Glædelig jul fra Frk. Hansen

    SvarSlet
  5. Hold da op du har været heldig, lækre ting:0) Jeg er fuldstændig vild med bambien med neon hale, ej kan lige se hvor sådan en skulle hænge her hjemme, hvem laver dem?
    Håber dig og din familie får en skøn jul.
    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria, bambien har D'JoHanne lavet, jeg linker til hende i indlægget :) Er så glad for den.
      Og tak, håber du også har haft en dejlig jul :)

      Slet
  6. Hov sikke mange præmier! Vil du vinde hos mig igen? En fin smokingjakke fra Whiite http://onkelanne.blogspot.dk/2012/12/whiite-smokingjakke-give-away.html?m=1

    SvarSlet
  7. Håber heldet smitter lidt af på jer :) Ingen tvivl om, at jeg har været (svine)heldig i giveaways den sidste måned :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...