Et lille pip med et tip | Tungelunden: Et lille pip med et tip

onsdag den 12. december 2012

Et lille pip med et tip

Hvis du er til fotoprint med dyr (men ikke så meget til prisen på de lidt dyre mærkevarer) så se lige her. Det er måske old news for kollektionen er ikke ny - men jeg er først faldet over det nu og synes lige jeg vil dele. Jeg kender ikke kvaliteten, men fine prints og gode priser er det ihvertfald. Man skal lige være obs på, at H&M har 'svenske mål', sættet med kaninen fandt jeg under 'børneværelset' og målene er 150x200 så det passer til en voksendyne.











2 kommentarer:

  1. Dobbeltdynen kan nok ikke klemmes ned i betrækket, men synes nu, at det er et godt tip alligvel - jeg kunne godt se en af de fine puder på datterens værelse :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kjøpte det med kaninen (før det ble så mye negativ omtale av HM...). Det er veldig fint. ...
    Det fra Bilka kunne jeg godt kjøpt til drengene mine - Bilka får besøk neste gang jeg skal til Danmark- takk for tipset :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...