D'JO Fantastisk | Tungelunden: D'JO Fantastisk

torsdag den 13. december 2012

D'JO Fantastisk

I dag har jeg vundet den lækreste kurv i den Erika'ske julekalender på Thinkingspace.dk Kurven den har D'JO HANNE fyldt med det flotteste julestads! Ta' lige et smut forbi hendes blog, det vil i ikke fortryde


Ikke nok med det.. Jeg har også vundet et strikkekit ved Belladotte (i ved, vores allesammens Helle, hende der her i december måned må have mere end almindeligt travlt med, at administrere giveaway's på "Giveaway's i Blogland") 

Og som i ved, kan jeg ikke rigtig kalde mig strikke-kyndig.. men det kender jeg andre der kan og jeg satser på gode overtalelsesevner så jeg kan få bragt ham her til live... Sackboy


.. Tjahhh, og nu bliver næsten pinligt... men jeg har vundet andre ting for noget tid siden som jeg mangler, at vise frem - det bliver en af de næste dage. Det indlæg er gået i glemsel her midt i jule-travlheden, men nu er det 'værste' ovre, i dag har vi købt alle julegaverne - eller det er dæl'me tæt på, vi mangler halvanden, men ved hvad det skal være. Tror aldrig vi har været så effektive på julegaveræset som i år!  (Indsæt selv overskudsramt prale-smiley med masser af held i posen)

ET lotteri jeg dog godt kunne tænke mig lidt mere held i er det store job-lotteri. Her har jeg lige tabt af to omgange og vi var kun henholdsvis 3 og 8 deltagere - det ene sted var et næsten-drømme-vikariat som jeg virkelig gerne ville have haft, men fik afslag på i dag.. de gemmer min ansøgning og ansøgninger har godt af, at blive gemt - man ved jo aldrig. Det andet sted et familieforetagende som bestemt også havde drømmejob-potentiale. Men alt taget i betragtning er det jo heldigt, at være aktiv deltager i det store job-lotteri og ikke kun tilskuer, så.. ej men øv, det sure med det søde som man siger. 

Go'rigtig-meget snarlig weekend til jer :)

13 kommentarer:

  1. Jamen hvor er det dejligt med alle de fine og flotte gevinster, den sack boy er bare sød!!! Ahh det var da træls, men du har jo ret, man kan jo aldrig vide, så det er godt de gemmer din ansøgning, krydser mine julefingre for, at du snart vinder i joblotteriet også! ha en dejlig weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde du :) og dejlig weekend til dig også

      Slet
  2. Hvor skønt at du er inde i et heldigt flow, bare hold fast i den gode energi :-) kurven ser bare SÅ skøn ud

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har modtaget kurven i dag og det er vildt så lækre ting ! Meget glad, der må komme billeder når jeg har fået lidt af det op :)

      Slet
  3. Hvor er du bare heldig :) Og hvor er det bare en fin kurv du har vundet :) Det med juletravlheden kender jeg alt for godt. Jeg har de sidste år gået i skole ved siden af jobbet, og så skal man virkelig planlægge sin tid. Så her hjemme har jeg efterhånden vænnet mig til at ordne julegaver m.m. i november måned :)
    Det er da super flot at du overhoved er kommet i betragtning til nogle jobs. Der er jo så mange der bare sender ansøgning på ansøgning, og intet hører. Så du må klart ligge i spidsen, go snart få dit drømmejob ;) Jeg krydser alt hvad jeg kan, for at der dukker noget op i starten af 2013 :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak Sandie, for din opmuntring og krydsede fingre :) Det er heldigt og dejligt at være i betragtning til jobs - bestemt - den svære del er nok, at være så tæt på mål og så ikke få foden med over målstregen. Det er rigtig vigtigt for mig ikke, at miste gejsten så jeg gør hvad jeg kan :)

      Slet
    2. Og hatten af for dig - både med skole ved siden af arbejde og din planlægning :) Min kæreste læser også ved siden af arbejde og det synes jeg er sejt.

      Slet
  4. kan se du har været heldig i at vinde ;) den kurv er lækker :)
    ja jeg har lidt travlt med give away bloggen for tiden men det er hyggeligt og jeg har da også vundet lidt hist og pist jeg viser det også på et andet tidspunkt :)

    håber da heldet kommer til dig ang. job meget snart :)

    SvarSlet
  5. Hvor er du heldig! Er da smaskforelsket i den skønne bambi!! :D

    SvarSlet
  6. Hvor er du heldig, sikke en spændende kurv...Må ind og snuse lidt på hendes blog med det samme. Rigtig god jul..Vh

    SvarSlet
  7. Altså, hvor har du været juleheldig! Gid det var mig :-).
    Men lidt held i joblotteriet ville heller ikke være skidt!
    Kan man ønske sig et job i julegave?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...