bObles Roller | Tungelunden: bObles Roller

søndag den 4. november 2012

bObles Roller

Oliver har fået lov til, at prøvekøre bObles nye Roller. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at moderen her er ret begejstret for de motoriske og multifunktionelle bObles møbler. Designet er lækkert og gennemtænkt. 

Rullebrættet giver krudtuglen fart over feltet og kombineret med et andet bObles møbel får vi et helt nyt køretøj. En anden rigtig god ting er, at hjulene er indbyggede så de små fingre ikke så nemt kan komme i klemme og så er den lavet i bObles EVA skum som ikke efterlader mærker i hverken gulve eller vægge.

Oliver triller lystigt rundt på den og styrker samtidig sin rygmuskulatur. Rolleren er velegnet til både mindre og større børn... men herhjemme har den også overlevet en farmand med sønnike på ryggen. What's not to like! Jeg er sikker på den vil blive brugt flittigt.

bObles nye Roller fåes i flere farver. Har du lyst til se og læse mere så kig forbi bObles hjemmeside. OG FØLG MED - i næste uge har én af jer nemlig mulighed for, at vinde sådan en fin Roller :)

5 kommentarer:

  1. Ej hvor smart! Den har jeg ikke set før, men den vil helt sikkert glæde min lille fartglade Otto. Tak for tippet, så er der et julegaveønske i hus.

    SvarSlet
  2. Ikke tosset at være tester af bObles - dem er jeg også vilde med :-)

    SvarSlet
  3. hvor er han dog dejligt :) Jeg regner helt sikkert med minis ønskeseddel til hans 1 års kommer til at bugne af bObles ønsker :)

    www.theibizamom.com

    SvarSlet
  4. Vi er også bObles fan her hjemme!!
    Det er simpelthen forrygende for fantasien og motorikken.
    - jeg vil bestemt holde øje i næste uge!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...