All i want for X-mas.... | Tungelunden: All i want for X-mas....

mandag den 19. november 2012

All i want for X-mas....

Untitled #1
Køb sort Kähler Omaggio vase - mellem - Byogmy / Muuto E27 SOCKET LAMP / A3 Print Julie / Spydpude Multi Stor (Spear Cushion), designet af Ferm Living... / Illumina - Kähler Design / Applicata Træhus / Opslagstavle i Kork Lille (Pin Board Small), designet af Ferm Living... / Dekoration

Arh.. men noget af det ihvertfald. Der kunne ikke rigtig være mere på collagen. Jeg er brændt fuldstændigt varm på printet "JULIE" - kærlighed ved første kig, det må og skal jeg eje. Muuto lampen tror jeg vil være drønlækker over min nye teak skænk (som i snart må se), nye puder og nips... ja det må alt sammen på ønskesedlen i år. Vi er ude i dansk design, med undtagelse af printet.

Applicatas træhuse er fine og enkle. Jeg har overvejet om jeg selv skulle i gang med saven, men nu har jeg vist dem til mine brødre, for vi har jo træ i blodet.. eller.. de to har ihvertfald ;-) Og ellers (hvis min taktik falder til jorden) så står de på ønskesedlen.


I've noticed that almost a third of my readers are from foreign countries, mainly USA. So I'm curious - are you happy with google translate or should I translate a few lines on each post? I'd love to hear from you! For this post:

I LOVE this print of "JULIE" from JIAB.. must have! Apart from this it's all Danish Design - Muuto lamp for my new teak sideboard, Kähler vase and candlestick holder, spear cushion and pin board, Applicata wooden houses and birds... 

5 kommentarer:

  1. Jeg har ikke noget imod hvis der ligger noget fra din ønskeseddel under træet til mig. Så fine ting. ;)
    Jeg har tænkt det samme med de huse der, så kan man jo også male i helt den farve man ønsker. Men da ingen fra familien har træ i blodet, kan det være at jeg selv må igang. Et meget spændende projekt vil det så blive. ;)

    SvarSlet
  2. Fine ønsker... Kähler er så smukt og lækkert design!!
    Kh Rikke
    www.bareschoen.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Dejlig ønskeliste - fin og tøset (:

    - Kit

    SvarSlet
  4. Iihhh hvor er det nogle fine ting du har på listen :) Tror snildt at de kan overføres til min ønskeliste til jul ;) skal selv igang med listen, når jeg lige finder tiden til t lave den ;)

    SvarSlet
  5. det er dejligt at blive inspireret til sin egen ønskeseddel. Tak for kigget på din fine collage

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...