Give away til de retroglade! | Tungelunden: Give away til de retroglade!

mandag den 7. maj 2012

Give away til de retroglade!



Du kan vinde disse 7 forskellige retrostoffer (FQ størrelse og nogle større) + en lille hjemmegjort ting som jeg endnu ikke har bestemt mig for .. hvad kunne i tænke jer det skulle være?

Du får:
1 lod for at være/blive fast læser (Google Friend connect eller Bloglovin - links findes i sidebaren)
5 lodder for fast læser + link til give away'en i din sidebar eller et indlæg på din blog

Husk at skrive i kommentarfeltet hvor mange lodder du deltager med :)

Jeg trækker lod d. 15 juni og i kan deltage indtil d. 14. juni kl. 00.00
Håber i vil lege med :)



141 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder

    SvarSlet
  2. 5 lodder tak og hvis jeg vinder så ønsker jeg mig et glas af dine hjemmelavede karameller :)
    (har nemlig aldrig (endnu) fået dem prøvet af)
    Knus åh du skønne kvinde

    SvarSlet
  3. 5 lodder til mig, tak :)

    SvarSlet
  4. Ihh en fin give away, jeg er med på 5 lodder tak :-)

    SvarSlet
  5. Jeg er med på 1 lod:-)

    SvarSlet
  6. Nøjj hvor ville jeg ønske jeg var den heldige.
    5 lodder

    SvarSlet
  7. jeg er klart med på 5 lodder ... kan man ladevær :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  8. Nøj, hvor nogle lækre stoffer. Jeg er med på 5 lodder!

    SvarSlet
  9. Hvor er det noget lækkert retro stof!
    Jeg deltager med 5 lodder - selvfølgelig ;)

    SvarSlet
  10. Monya Johansson7. maj 2012 kl. 15.26

    Hej!

    Åh så fint! Jag är med på fem lotter så klart!

    Kram Monya

    //blueeiz.blogg.se

    SvarSlet
  11. Skønne stoffer - 5 lodder til mig :)

    Katrine

    SvarSlet
  12. Jeg snupper 5 lodder - må jop indrømme at jeg er lidt retroglad ;-)

    SvarSlet
  13. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    Sabrina
    www.brineh.blogspot.com

    SvarSlet
  14. Jeg napper alle 5 lodder og krydser alt der kan krydses! :)

    SvarSlet
  15. Uh, lækkert. Jeg prøver med 1 lod.

    SvarSlet
  16. Ih hvor fint - 5 lodder til mig :)

    Vh Jennifer

    SvarSlet
  17. jeg vil gerne deltage med 1 lod...

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne deltage med 5 lodder.. HÅBER jeg bliver den heldige kartoffel..

    SvarSlet
  19. Så fine stoffer - jeg vil gerne være med på 1 lod ;O)

    SvarSlet
  20. Dejlig give away. 1 lod tak
    Hilsen Merete (merete-d-h@hotmail.com)

    SvarSlet
  21. åh altid lækkert med noget stof, jeg snupper 1 lod :D

    SvarSlet
  22. Ihh, hvor fin en Give Away Karina. Jeg er med på 5 lodder:)
    God aften!

    SvarSlet
  23. Jeg vil gerne deltage med et enkelt lod. Kig også gerne forbi min Give Away på Buecking.dk

    SvarSlet
  24. Jeg er glad i å leke - ønsker meg ett lodd :)

    SvarSlet
  25. Jeg vil meget gerne være med :o)
    1 lod til mig tak - og god aften til dig :o)

    SvarSlet
  26. Jeg lægger 5 lodder på bordet :-)
    Kh. Heidi

    SvarSlet
  27. Jeg snupper 5 lodder. Og så jeg nogen skrive karameller, for det ville bestemt ikke være en skidt sidegevinst.

    SvarSlet
  28. Jeg vil super gerne være med på 5 lodder :)
    Knus

    SvarSlet
  29. Jeg vil gerne være med på 5 lodder:D

    SvarSlet
  30. Du kan tro jeg gerne vil være med. Med 5 lodder!!

    SvarSlet
  31. 5 lodder til mig, tak :-)
    http://likebree.kaashalvorsen.dk/#post97

    SvarSlet
  32. Jeg vil gerne være med på 1 lod. Krydser fingre:-)

    SvarSlet
  33. 5 stoooore lodder til mig. :o)

    SvarSlet
  34. 10 lodder må det vel blive til mig - har linket på begge mine blogs :-D

    SvarSlet
  35. Ih hvor fantastisk.. :) jeg er med på 5 lodder.. :)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  36. Haps det er da helt sikkert mig der skal have vinde denne lækre præmie. Jeg har linket på min blog = 5 lodder.

    Ha en god dag :)

    SvarSlet
  37. Jeg er med på 5 lodder og håber jeg vinder! Kh Dorthe

    SvarSlet
  38. Jeg er helt klart med på 5 lodder :))))

    SvarSlet
  39. Nøj en lækker giveaway!

    Kig forbi mine 3 giveaways

    SvarSlet
    Svar
    1. Hov glemte at skrive jeg deltager med 5 lodder

      Slet
  40. 5 lodder i kampen om den smukke præmie :o)

    SvarSlet
  41. Jeg er med i kampen, med 1 lod :)

    SvarSlet
  42. Jeg hopper med på 5 lodder.

    Hvis du endnu ikke har besluttet dig for din hjemmelavede gave.. så er jeg ret vild med den retro vest du lavede ud af dækservietter. (evt en i str. 4 år..) Eller den rød/hvide clutch taske. Og ellers er det jo fedt med overraskelser..

    Hilsen Louise

    SvarSlet
  43. 5 til mig!
    Håber jeg er den heldige :-)

    SvarSlet
  44. Jeg vil meget gerne være med på 5 lodder :D

    SvarSlet
  45. Jeg vil gerne være med på 6 lodder :)

    SvarSlet
  46. Vilken underbar vinst. Jag är med på 5 lotter. Har länkat i bloggens högerkolumn, välkommen in!

    SvarSlet
  47. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder Knus Heidi

    SvarSlet
  48. øj øj øj sikke fint er med på 5 lodder og tjo noget fint som du har kreaeret er da altid godt så jeg vil vente på en overraskelse hvis jeg er den heldige!

    SvarSlet
  49. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  50. Lækker give away, jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  51. Jeg deltager med 1 lod.... lækker give away....

    SvarSlet
  52. så fin en give away, jeg deltager med 5 vinderlodder :)

    SvarSlet
  53. vil rigtig gerne deltage med 5 lodder :)

    SvarSlet
  54. Jeg deltager med 5 lodder.
    Har linket ude i siden af min blog(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  55. Jeg deltager med 5 lodder...og jeg drømmer om en af dine fiiine vimpelranker hvis du skulle lave en ekstra gave ;-)

    SvarSlet
  56. Vil meget gerne deltage med 5 lodder :)

    Kraam Louise

    SvarSlet
  57. Jeg deltager også med 5 lodder!
    Kram herfra! ;-)

    SvarSlet
  58. Sikke fint, det ville da være en drøm at sidde og rode med de lækre sager :)

    Jeg er med på 5 lodder,

    De bedste hilsner Katrine (Pipi's mor)

    SvarSlet
  59. Jeg vil gerne deltage med 5 lodder i denne fine giveaway :-)

    SvarSlet
  60. 5 lodder til mig, glæder mig til at følge din blog :) kig forbi min blog ;)

    SvarSlet
  61. Super give away og en spændende blog. Jeg vil gerne være med med 5 lodder

    SvarSlet
  62. Sikke en skøn give away, jeg er med for 5 lodder :-)

    SvarSlet
  63. Hej Karina!
    Tak for din deltagelse på min aller første Give away :) Jeg vil også gerne deltage i din, og er med, med 1 heldig lod :)

    Ønsker dig en flot dag!

    Smil fra Marthe, Norge

    SvarSlet
  64. Jeg vil gerne lege med og nupper 5 lodder.
    Www.hverdagenslillelykke.blogspot.com

    SvarSlet
  65. Hej Karina!

    Jeg vil gerne deltage med 5 lodder.
    Synes at Karen Klarbæk har funet en skøn perle! Glæder mig til at følge din blog!

    Vh www.cupcakebyme.blogspot.com

    SvarSlet
  66. Vil gerne være med med 1 lod.

    SvarSlet
  67. Mange tak for din kommentar på min blog - Jeg vil meget gerne være med på 5 lodder.

    SvarSlet
  68. Jeg er med med 5 lodder ;0) skøn blog ;0)

    SvarSlet
  69. jeg er med med et enkelt lod :o)

    SvarSlet
  70. kan man be om 1 lod... mange tak.

    SvarSlet
  71. Er med, med 5 lodder ! Flot giveaway :)

    SvarSlet
  72. Kan det virkelig være rigtigt at jeg ikke er med her???
    Jeg vil helt bestemt gerne smide 5 lodder i puljen!

    SvarSlet
  73. Sådan nogle lækre ting skal jeg da være med i kampen om, deltager med 5 lodder.

    SvarSlet
  74. uhh... man skulle være et skarn hvis man ikke lige prøvede!!! 5 lodder til mig tak:)

    SvarSlet
  75. Dejlig give away :-)
    1 lod til mig, tak.

    SvarSlet
  76. Melder mig på banen med 5 fine lodder og et spændt og håbefuldt ansigtsudtryk :o)

    SvarSlet
  77. Hej, jeg hapser 5 lodder med det vums :-)

    Glade hilsner

    Karina

    SvarSlet
  78. jeg er da med på 5 lodder... :)

    SvarSlet
  79. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  80. Gælder et link på Facebook monstro også for 5 lodder?
    http://www.facebook.com/anne.holtegaard
    For jeg har desværre ingen blog :) Men ellers er jeg med på 1 lod.
    Jeg bliver simpelthen mere og mere forelsket i de der retrostoffer!

    SvarSlet
  81. Flotte stoff . Jeg tar et lykkelodd !! Klem, Drude

    SvarSlet
  82. Uhm, skal da lige være med på 1 lod :)

    SvarSlet
  83. 1 lod :D trine@stringsite.com

    SvarSlet
  84. 5 lodder til mig, og krydsede fingre...

    SvarSlet
  85. Hej
    Super fine stoffer. Jeg har meldt mig som fast læser og snupper derfor 1 lod:-)
    Hilsen Mette (mette_green@live.dk))

    SvarSlet
  86. Ihh så fint.. Jeg hopper lige med på 5 lodder :)

    SvarSlet
  87. Uhh ha dem vil jeg gerne vinde 1 lod til mig :)

    SvarSlet
  88. Sikke en fin blog - jeg melder mig som fast læser og er med på 1 lod:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  89. troede egentlig jeg var fast læser allerede- men nu må jeg have 5 lodder..

    SvarSlet
  90. Skøn blog - skøn give away. Jeg er blevet fast læser og lagt et indlæg på min blog = 5 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  91. Hej Karina

    Sikke en fin giveaway du har dig her... Jeg snupper 5 lodder, og krydser fingre..

    Kærlig Hilsen Maja

    SvarSlet
  92. Hej jeg vil gerne deltage med 5 lodder

    SvarSlet
  93. Jeg snupper også gerne 5 lodder.

    SvarSlet
  94. Jeg deltager glad og gerne med 5 lodder :0)

    SvarSlet
  95. Jeg deltager hermed med 1 lod. Glæder mig til at se mere fra dig :)

    SvarSlet
  96. Jeg prøver lykken med et enkelt lod :)

    KH

    SvarSlet
  97. Jeg vil gjerne vere med! Har linket til din give-away på min blogg! Så jeg vil gjerne ha fem lodd:-)

    SvarSlet
  98. jeg vil også gerne vaære med. Har lavet et link på min side og vil gerne have fem lodder:D

    SvarSlet
  99. Fin give-away! Vil gerne være med - 5 lodder tak:)

    SvarSlet
  100. Hei! Jeg er med med 1 lodd!

    SvarSlet
  101. Jeg virkelig ønsker at deltage i et lotteri med 5 lodd. Min e-mail alenarigina@yandex.ru

    SvarSlet
  102. Skønne farver og mønstre. Ville elske at eje dette. 1 lod til mig, tak

    SvarSlet
  103. Jeg snupper 1 lod og HÅÅÅÅÅBER.... God aften :)

    SvarSlet
    Svar
    1. 5 lodder - krydser fingre :). Lækker blog, jeg glæder mig til at kigge med

      Slet
  104. Jeg gerne lege med med 1 point :o)

    SvarSlet
  105. Klart jag vill vara med i denna fina give away! En lott till mig tack! : )

    SvarSlet
  106. Uha hvor nogle fine stoffer. Dem er jeg klart med på at vinde. Jeg smider 5 lodder og håber også på at "ekstra" gaven måske er en vimpel ranke? Flot blog du har, glæder mig til at læse med fremover.

    SvarSlet
  107. Av for nogle fine stoffer! Jeg MÅ bare smide 5 lodder i puljen og krydse tæer, fingre og hår :-)
    Kh Bodil

    SvarSlet
  108. Jeg er helt klart med, vil meget gerne vinde alle de lækre stoffer. Deltager med 5 lodder.
    Vh Anja.

    SvarSlet
  109. Jeg vil gerne deltage med 1 enkelt lod.
    Anna

    SvarSlet
  110. Sikke hyggelig blog du har her. Har ikke været forbi tidlgere, så der skal lige læses lidt gamle indlæg også ;O9
    Jeg er da med på fem lodder.
    Du spørger til hvad ekstra præmien skal være....skal det ikke bare være en overraskelse, for hvem elsker ikke sådan en overraskelse, der dumper ind af døren? :O)

    SvarSlet
  111. Jeg deltager med 5 lodder og håber på at vinde mit første retrostof :0)

    SvarSlet
  112. Wow hvor fint.
    Jeg er med på 5 lodder og krydser fingre for at vinde. Min yngste fylder 2 år d. 15. juni, så mon lykkens pamjulefis ku tænkes at være med mig denne gang??

    Kryds kryds kryds....

    SvarSlet
  113. Hej sikke en skøn blog jeg er med på 1 lod og krydser den ganzen. jeg er vild med stoffet

    SvarSlet
  114. Jeg har selv en giveaway med smølfer på min blog.: mosterskuffert.blogspot.com. Tjek den ud og vær med

    SvarSlet
  115. Skønno give away. Jeg deltager med 1 lod og krydser alt hvad jeg kan for at netop det er nok til at jeg bliver vinder...:-)
    God søndag.

    Kh Trine

    SvarSlet
  116. Jeg bor i norge men vil gjerne være med :-) Tar 1 lodd.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlet
  117. 5 lodder til mig :-)
    Isabella (isabella(a)pillsburg.dk)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du vil være med - kan dog ikke finde dig mellem mine faste læsere og ikke se hvor du har linket fra. Jeg har sendt dig en mail :)

      Slet
  118. Fine stoffer, dem vil jeg da gerne have fingrene i. :-D
    1 lod til mig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hyggeligt du vil deltage :) mangler dog en mailadresse og jeg kan ikke finde dig som fast læser.

      Slet
  119. Very nice gift, I hope for the best.
    5 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  120. Håber at være heldig med et enkelt lod! :)
    hilsen Maria

    SvarSlet
  121. så fede stoffer , det er jo ikke til at stå for . At være på stoffer det er simpelhen ikke til at holde ud nogen gange slet ikke når man ser disse flotte stoffer. håber at være med i lodtrækningen med 1 lod. min mail er bpmp@mail.tele.dk

    SvarSlet
  122. Kan vist lige nå det :-)
    Deltager med 5 lodder..

    God aften

    SvarSlet
  123. Hej.
    Kan ikke nå det vel...:-)!
    Men hvis deltager med 1 lod.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...