GIVE AWAY | Tungelunden: GIVE AWAY

søndag den 1. april 2012

GIVE AWAY

Jeg har æren af, at skyde en lækker give away i gang i samarbejde med Christine Sveen og SNE Design.

Christine designer de skønneste plakater, kort og tapeter til børneværelset i fineste pasteller
og lidt til de voksne i form af stilrene grafiske prints

Lær alfabetet udenad, lær at tælle eller gange - eller hvad med en sød god-nat plakat til værelset?

Den heldige vinder får en valgfri plakat OG en valgfri kortpakke!
Har du ikke barn selv kan det jo være en super gave :)


SNE Design tapeter forhandles her - besøg også Christines blog her

Reglerne er som følger

1 lod: skriv i kommentarfeltet hvilken plakat du gerne vil vinde - find dem her
(husk e-mail adresse hvis du ikke har en blog jeg kan finde dig på)
2 lodder: kommentar + fast læser på bloggen her
3 lodder: kommentar + fast læser + link til denne give away på din blog (brug gerne ét af de øverste billeder) eller 'synes godt om' SNE Design på Facebook

Skriv hvor mange lodder du deltager med :)

Vinderen trækkes 1. maj - jeg håber i vil være med 

54 kommentarer:

  1. Wauw en lækker give away! Super fine designs! Jeg krydser alt hvad jeg kan og håber på at vinde enten "a bugs World" eller "bambi rosa"? Og den rosa kort pakke! Jeg er med på to lodder

    SvarSlet
  2. Så fin en giveaway !!!
    Håber jeg er den heldige der vinder den rosa kort-pakke og plakaten med alfabetet i sort ;O)

    Jeg er med på to lodder

    SvarSlet
  3. Fine fine ting. Jeg vil enormt gerne vinde en "go´nat"-plakat i beige.

    SvarSlet
  4. Jeg vil da rigtigt gerne være med, sikke en fin hjemmeside med nogle fine ting, perfekt til når C skal starte i skole med en Alfabetplakat SORT 50 cm x 70 cm - jeg deltager med 3 lodder :)

    SvarSlet
  5. Karina, det er virkelig nogle skønne illustrationer. Jeg snupper 2 lodder.

    Kh Katrine

    SvarSlet
  6. Sikke nogle flotte plakater mm. Dem kendte jeg ikke, og nu har du jo givet mig et behov, jeg ikke vidste jeg havde ;)

    Hvis jeg skulle være så heldig, så måtte plakaten med "Bambi Rosa" gerne ende her (men det er godt nok svær at vælge...)

    3 lodder til mig.

    God søndag.
    Kh

    SvarSlet
  7. jeg deltager med 3 lodder og hvis jeg er heldig så ville jeg vælge "You are perfect"

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  8. Jeg skynder mig at være med på 2 lodder

    SvarSlet
  9. Sikke lækre ting hun har, kan godt forstå du er vild med dem. Jeg kunne rigtig godt tænke mig den plakat der hedder - Good night PINK - den er ret fin.

    Det bliver til 2 lodder i alt

    SvarSlet
  10. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod. Min favorit er Alfabetplakat SORT.
    Mvh Lene (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  11. Var fast læser i forvejen, så 2 lodder til mig:)

    Jeg ved lige hvilken lille pige, bliver den heldige, for de er godt nok fine!
    I så fald vælger jeg plakaten "A-B-C plakat RØD" og "4 x kort Pastell".

    (kattemilla@hotmail.com)

    SvarSlet
  12. 1 lod til mig i denne fine giveaway. Bambi ROSA synes jeg er rigtig fin! :)

    Kreativitetligemedhygge.blogspot.com

    SvarSlet
  13. Deltager med 3 lodder. Vil elske at få A-B-C plakat GRØNN hjem til os, da sønnen er begyndt at gå meget op i bogstaver. Han vil elske den.

    SvarSlet
  14. Vil gerne deltage med to lodder.Rigtige fine plakater.
    Sanne@warborg.dk

    SvarSlet
  15. Nej vi skal til at lave børneværelset om til 2 så vi kan få soveværelset for os selv igen. Det ville være fedt med lidt nyt til væggen!
    2 lodder.

    SvarSlet
  16. ABC plakat i grøn passer perfekt :) Jeg er med på 3 styk!

    SvarSlet
  17. Jeg er med på 3 lodder (har liket på FB), og synes at ABC plakaten i rosa eller pink er superfin til min datters værelse:-)

    SvarSlet
  18. Vil rigtig gerne deltage med 3 lodder - og glæder mig til fremover at følge din blog :)

    SvarSlet
  19. Fin præmie - jeg deltager med 2 lodder, og vil rigtig gerne vinde den sort alfabet plakat ;o)

    SvarSlet
  20. Tak for linket - det er nogle super fine ting hun laver :o)
    Jeg vil meget gerne deltage med to lodder og håber på at vinde 1-10 plakat beige.
    God påske :o)

    SvarSlet
  21. GØY ! 1 lodd på meg. Likte godt denne plakaten 1 - 5 plakat ROSA

    SvarSlet
  22. Uh en fin Give-away... Deltager med 3 vinderlodder :)

    SvarSlet
  23. Sikke fine præmier - jeg nupper 3 lodder :-)
    Mvh Anna (http://enmorblivertil.blogspot.com/p/give-aways.html)

    SvarSlet
  24. Hov glemte at skrive jeg gerne vil vinde 'A bugs world' hvis jeg skulle være så heldig :-) - den vil pynte på min datters nye værelse!

    SvarSlet
  25. A bugs world synes jeg er rigtig fin :-)

    Vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  26. Ih jeg håber på at vinde Alfabetplakat Rosa, de er virkelig fine :-) Jeg deltager med 3 lodder.

    SvarSlet
  27. Jeg vil gerne deltage med to lodder. Er jeg heldig vil jeg gerne vinde den rosa kortpakke og grønne ABC.

    Rigtig god påske ;o)

    SvarSlet
  28. Jeg vil gjerne være med - ønsker meg to lodd :)
    De kortene og plakatene var veldig fine :)

    SvarSlet
  29. Snupper to lodder i farten :)

    SvarSlet
  30. Jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder. Jeg vil gerne vinde Alfabetplakat SORT 50 cm x 70 cm

    SvarSlet
  31. Jeg deltager med tre lodder :)

    SvarSlet
  32. 3 lodder til mig. Jeg haber at vinde 1-5 grøn plakat eller a-b-c grøn plakat

    SvarSlet
  33. Tusind tak for din søde kommentar på min blog, selvfølgelig vil jeg gerne deltage i din give away også ;0) Jeg er med på 3 lodder og krydser ALT hvad jeg har. Kh Dorthe

    SvarSlet
  34. Hurra for en fin GiveAway - jeg vil gerne være med på 3 lodder :)
    Jeg vil gerne vinde den fine 'You are perfect' eller 'Spring Flowers', uhh det er dælme svært at vælge når der er så mange fine :)

    SvarSlet
  35. Jeg deltager med 3 lodder og vil meget gerne vinde A-B-C plakat RØD

    SvarSlet
  36. Dejligt at finde din giveaway Jeg vil gerne deltage med 2 lodder og drømmer om alfabet i sort.
    gode tanker herfra!

    SvarSlet
  37. Super fin blog. Vil helt sikker kigge med..Deltager med to lodder og håber at vinde enten "a bugs World" eller "bambi rosa"? Og den rosa kort pakke!
    Ihh jeg håber det bliver MIG ;.)

    SvarSlet
  38. Nej, hvor en lækker give away. Hvis jeg vinder, vil jeg supergerne have "A bugs World", den er bare sød. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  39. Jeg er med på 3 lodder - og vinder jeg vil jeg gerne have "God Natt" Plakat i rosa (men det er godt nok svært at vælge synes jeg!)
    Og jeg vil også gerne have 4xkort, pastel ;0)

    Så er der styr på det!

    SvarSlet
  40. Hej. Jeg er med på 1 lod - og kunne godt tænke mig ACB plakat i blå :)

    Mvh. Nadja (nadjaeh@hotmail.com)

    SvarSlet
  41. Så fik jeg endelig tid til at se de fine plakater igennem - Hold op hvor er der mange fine!!!

    Jeg ligger 3 lodder på Bambi Rosa:-)

    SvarSlet
  42. Er med på 2 lodder, blå kort og tælle plakaten ville være super til sønnen herhjemme :o)
    Mvh. katjaastrup@hotmail.com

    SvarSlet
  43. Jeg snupper 3 lodder og skulle jeg være den heldige, vil jeg gerne have ABC plakaten i sort.
    Selvom det nu var svært at vælge mellem alle de flotte plakater ;-)

    SvarSlet
  44. 2 lodder til mig. Og vil meget gerne vinde den flotte *God natt* plakat BEIGE.

    SvarSlet
  45. Hej!
    Jag är gärna med i din Giveaway! 1 lott, tack :)
    Favorit poster:
    http://sneshop.bigcartel.com/product/1-to-10-counting-poster-pink

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  46. Nøj, jeg vil gerne deltage med 3 lodder, tak :-) Jeg vil krydse fingre for, at Alfabetplakat SORT 50 cm x 70 cm kan blive min :-D

    Forårshilsener,
    Maja

    Conner's Nest...♥

    PS.: Jeg har også en fin wall stickers Give Away, hvis det skulle have interesse? ;-) http://connersnest.blogspot.com/2012/04/wall-stickers-give-away-hos-conners.html

    SvarSlet
  47. Jeg vil meget gerne vinde plakat 1-10 ROSA, håber at være heldig.. Deltager med 3 lodder..
    Kh Camilla
    Jeg har også super fin give away hos mig..
    http://celinas-verden.blogspot.com

    SvarSlet
  48. Napper helt sikkert 3 lodder. Hvis jeg skulle være så heldig skulle det være plakaten: "god natt" Grønn. :)

    SvarSlet
  49. I would like to play.:)
    Your game is on my blog.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL Petite-Armoire

    All the best.:)
    Bernadett

    picture 1

    3 lodder
    http://petite-armoire.blogspot.com/2012/04/games.html

    SvarSlet
  50. Hej Karina

    Jeg vil gerne være med, 2 lodder til mig.

    Kh Maja

    SvarSlet
  51. Super fine plakater. jeg kunne ønske mig den røde talplakat. Den er virkelig sød:) Jeg er med med 2 lodder. kh "Livas Livsglæde"

    SvarSlet
  52. I like: http://sneshop.bigcartel.com/product/lr-gangetabellen-rosa
    2 lodder
    hugs
    Gerda

    SvarSlet
  53. Skønne plakater og kort! Jeg vil gerne være med på 2 lodder og tror den grønne ABC med traktoren vil gøre stor lykke her :-)

    SvarSlet
  54. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...