Søndag.. | Tungelunden: Søndag..

søndag den 4. marts 2012

Søndag..

Nu har jeg kigget på den lille vest længe nok.. jeg har set så mange fine på nettet i denne model. Det er opskriften fra familie journalen, som mange af jer sikkert har prøvet. Det blev en størrelse lillebitte, 18 cm målt fra armhule til armhule og 19 cm i længden.. er det mon 0-3 mdr. eller er vi helt nede i bamsetøj? Vores babytøj er pakket væk, så jeg har ikke noget, at sammenligne med.

Det sker ikke sjældent, at jeg køber garn uden at vide præcist, hvad det skal bruges til.. jeg kunne ikke stå for det helt påskegule merinould og nu skal jeg lige hitte ud af, hvad jeg skal bruge det andet nøgle til.


I dag var det farmands tur til, at sove længe.. det var han nok glad for, for han har det lidt hårdt i dag - selvforskyldt naturligvis. Så formiddagen er gået med blandt andet, at lege og bage dem her.. 


..sammen med ham herunder. Som gerne poserer med lukkede øjne, men ikke ville lukke dem da han skulle sove til middag i barnevognen - det måtte vi opgive og tage en lur sammen i vores seng (for som han med sørgeligt udtryk forklarede da vi lå der sammen så blev "Oller jo ked-af-det...") og så faldt vi i søvn med armene om halsen på hinanden.. det er nemlig det søndage er til :)


Jeg leger lidt med skrifttypen, selvom jeg helst ikke vil af med den jeg startede med.. kan i mon se mine Å'er nu?

14 kommentarer:

  1. Den er super fin. Kunne du evt. linke til opskriften? Havde den engang som bogmærke på computeren, men de er nu alle på besynderlig vis forsvundet:(

    SvarSlet
  2. Hej Malene, tak - Hvis du trykker på familie journalen i teksten nu, kommer du frem til opskriften :)

    SvarSlet
  3. Super lækker gul farve!! Har selvhæklet et par stykker af samme model! Og lyder som en dejlig søndag! :-)
    (og jeg kan godt se dine å'er og andre bogstaver.)

    SvarSlet
  4. Hvor er din blog altså fin! Sikken en fin gul vest, måske der kommer en lillesøster til skønne Oliver <3 :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Yvonne, ja det kunne da være hyggeligt med en lillesøster en dag :D

      Slet
  5. Hvor er vesten fin :-) og dejlig farve... Åh det med lukkede øjne på billeder kender vi godt til. Alberte forbereder sig på en blitz konstant ;-)

    SvarSlet
  6. Ej, nu har du altså lige fået en fast læser til, håber det er i orden.. ;) Jeg er vild med den gule farve! Og jeg vil råbe ud i universet igen "gid jeg kunne strikke og hækle"! Universet sender vel noget god karma i den retning på et tidspunkt!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt du har lyst til, at læse med :) Du er hjertelig velkommen! Og ja mon ikke universet sender lidt strikke/hækle karme i din retning, jeg håber også jeg en dag får lært strikkekunsten :)

      Slet
  7. Rigtig rigtig fin gul vest!!!!!!
    Ser fint dine å-er:-)

    SvarSlet
  8. Så fin fin vest altså! Skal bestemt springe mere ud i gult garn!

    SvarSlet
  9. Kjempesøt gul vest - skikkelig fin den fargen og mønsteret. Tror jeg vil lage en slik til dukka til min vesle pike :)
    Fin uke til deg :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...