Giveaway | Tungelunden: Giveaway

mandag den 9. januar 2012

Giveaway

Snart runder jeg blogindlæg nr. 100 på Tungelunden og så må det jo være tid til endnu en lille giveaway ikke? Meget belejligt har jeg har en 'julegave' i overskud - jeg fik nemlig to af Sidsel Sangilds 'Hæklede gaver' og den ene har i nu mulighed for at vinde her :) Se hvad du kan finde i bogen her hos Sidsel
Du får:

1 lod for kommentar (husk din email adresse, hvis du ikke har en blog!)
1 lod for at være/blive fast læser
1 lod for at linke til denne giveaway på din blog

Skriv hvor mange lodder du deltager med - Jeg trækker en vinder herinde d. 1. februar 2012

56 kommentarer:

  1. 2 lodder til mig...elsker den bog, og har længe ønsket mig den...

    SvarSlet
  2. 2 lodder til mig også :) Krydser fingre :)

    SvarSlet
  3. Jeg snupper også gerne 2 lodder:)

    SvarSlet
  4. jeg er med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  5. Hej vil da gerne være med på 2 lodder, ha en dejlig dag. Louise / Like mormor

    SvarSlet
  6. Uhh nice, deltager med 2 lodder :o)

    Tina

    SvarSlet
  7. Hold da fast en skøn giveaway.
    Jeg deltager meget gerne med 2 lodder.
    Ville være dejligt med endnu en bog til samlingen, så jeg forhåbentlig snart kommer væk fra fastmasker :o)

    /Helle
    englenfrasyd@gmail.com

    SvarSlet
  8. Yes den ville jeg gerne vinde, trænger seriøst til noget inspiration på hækle fronten. Smider 2 stk i puljen(0:
    Kh. Sanne

    SvarSlet
  9. Hejsa dejligt med hækleinspirationer... er med på 2 stk..... :-)

    SvarSlet
  10. Jeg vil gerne deltage med et lod :-)
    mette.ravnholt@post.tele.dk

    SvarSlet
  11. Jeg vil da super gerne deltage... jeg er med på 3 lodder... :o)

    SvarSlet
  12. Hello and happy new year!
    Wonderful giveaway, hope that I win :)
    (1 lod)
    -Mintsu-
    Finland
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  13. Den bog gad jeg virkeligt virkeligt godt vinde! 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  14. To lodd til meg :-) (Hvis nordmenn kan være med:-)

    SvarSlet
  15. Jeg deltager med 2 lodder :-)
    Linda, neslein78@gmail.com

    SvarSlet
  16. Ser frem til at følge din blog, det ser spændende ud.
    Deltager med 2 lodder
    brixenline@gmail.com

    SvarSlet
  17. Jeg er helt sikkert med. Jeg har længe haft de hæfter i kikkerten, men har ikke fået dem købt endnu.
    cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  18. Jeg vil meget gerne være med ... 2 lodder til mig tak :-)

    SvarSlet
  19. Sikke en dejlig give away - og skønt at finde din blog. Jeg er med på 2 lodder.

    SvarSlet
  20. Så kan jeg få brugt mit nytårsforsæt om at få gang i de hæklenåle - 2 lodder til mig!

    kattemilla@hotmail.com

    SvarSlet
  21. Næh dog - jeg er med på tre lodder :-)

    SvarSlet
  22. 3 lodder til mig :-) Vil rigtig gerne hækle det tørklæde du selv har lavet, så jeg håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  23. Jeg vil også gerne være med. Har længe ønsket mig det hæfte. 1 lod til mig.
    Maria(at)jakse.dk

    SvarSlet
  24. Hold da op en fin bog. God idé at give væk af sin overflod - og meget heldigt for mig, som netop har et hæklekursus hos min mormor om 5 uger :)

    3 lodder til mig og krydsede fingre og tæer

    SvarSlet
  25. Jeg snupper 3 lodder. :) Herlig give away-gave.

    SvarSlet
  26. Åh, den må jeg ha fingrene i!!
    3 lodder tak :-)

    Og øv at du også er snottet :-( Der må være en irriterende virus i omløb. Jeg gider ikke at være syg længere! Det er så kedeligt!
    Håber snart vi bliver frisk igen :-)
    Og jeg håber også snart vi kan ses, Karina!! Nu må vi snart få fingeren ud og lave en aftale!

    SvarSlet
  27. Nøøøj, den gad jeg godt have fingrene i, manner! 2 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  28. Skøn gave :D jeg deltager med 2 lodder :D

    SvarSlet
  29. Uh det ville lige være noget for mig og min nye hækle-passion, så jeg smider to lodder i puljen og krydser fingre :o)

    De bedste hilsner
    Pernille Dalsgaard
    P.dalsgaard1910@gmail.com

    SvarSlet
  30. Dejligt at du vil dele din julegave ud her i blogland. Jeg er med på 1 lod
    andersen_barbara@hotmail.com

    SvarSlet
  31. Jeg hopper med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  32. Åhh, jeg ville ELSKE at give den bog til min mor :)
    Derfor snupper jeg 3 lodder.

    //Bobber
    www.BobbersBlabber.blogspot.com

    SvarSlet
  33. Hei, jeg deltar gjerne med et lodd.

    SvarSlet
  34. Ønsker mig den bog såååååååååå meget - jeg vil gerne være med på to lodder ;O)

    SvarSlet
  35. Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :)

    SvarSlet
  36. Vil meget gerne smide 2 lodder i puljen :)

    SvarSlet
  37. Jeg elsker at hækle, så den bog ville være perfekt.
    Jeg vil meget gerne være med på 2 lodder :D

    Mange hilsner Christine

    SvarSlet
  38. Den vil jeg gerne vinde :-)

    Hilsen en af dine nye læsere.

    Mvh. Lisbeth Morgenstjerne

    Kaaeholm@hotmail.com

    SvarSlet
  39. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder!! :-)

    SvarSlet
  40. Et enkelt lod til mig :) Tak for hyggelig læsning!

    Mvh Jennifer
    jvjensen89 (a) gmail.com

    SvarSlet
  41. 2 lodder til mig.
    har straks meldt mig som fast læser..
    fin fin blog

    SvarSlet
  42. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder :)

    SvarSlet
  43. Dejligt med inspiration til hækleprojekter. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    Dbh Lisa
    lisabrask@live.dk

    SvarSlet
  44. 2 lodder til mig tak:-) go weekend!

    SvarSlet
  45. 2 lodder til mig også :) Krydser fingre :)
    Hilsen Wildflower
    (http://sunflowers-wildflower.blogspot.com)

    SvarSlet
  46. Jeg er med på 2 lodder - skøn giveaway!

    SvarSlet
  47. 2 lodder til mig tak:-)
    Regina n.regina59@gmail.com

    SvarSlet
  48. Jeg vil gerne be' om to lodder ;o)

    SvarSlet
  49. Sikke en flot give away. Jeg kan vist lige nå at snige mig med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  50. Jeg deltager med to lodder :) sofiesteens@gmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne Sofie, Giveawayen er desværre trukket :) Jeg håber du har lyst til at følge med alligevel

      Slet
  51. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...