GIVE AWAY | Tungelunden: GIVE AWAY

mandag den 31. oktober 2011

GIVE AWAY

Nu skal det være! Jeg skyder en lille Give Away i gang og håber meget at i vil være med :)

1. vinder - Stjerneophæng og håndarbejdsmagasinet "102 ideer".. som dog faktisk gemmer på over 109 kreative ideer og skønne opskrifter 
2. vinder - Skum-alfabet og tal 

1 lod for kommentar (husk email hvis du ikke har en blog)
2 lodder for kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar +  fast læser + link til giveaway på din blog
 (lån gerne et billede)

Jeg trækker de to vindere d. 11.11.2011 




31 kommentarer:

  1. Den vil prinsessen gerne vinde. 3 lodder i hatten.

    SvarSlet
  2. Ih, hvor fint! Jeg er helt klart med! 3 lodder tak :-)

    SvarSlet
  3. Jeg nupper 2 lodder, mange tak!! Fin give away!

    SvarSlet
  4. Jeg vil gerne deltage med 2 lodder.

    SvarSlet
  5. 2 lodder til mig - er vild med de fine ophæng

    SvarSlet
  6. 2 lodder tak - sikke en skøn blog
    x
    margit

    SvarSlet
  7. Hei, og takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min... :O)
    Hiver meg gjerne på din give away, og tat to lodd!

    Ha en flott dag!

    SvarSlet
  8. Jeg nupper også 2 heldige lodder, tak:-)

    SvarSlet
  9. Hej og tak for kommentar på min blog, om min dreng og julemanden;))
    Her vil jeg helt klart være med, skønne stjerner
    3 lodder i nissehuen

    Stine:)

    SvarSlet
  10. Hej
    Jeg vil gerne være med, med 1 lod. De stjerne-ophæng er så fine!
    Mail: cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  11. Jeg er med på 1 lod. Skønne stjerneophæng

    SvarSlet
  12. De er jo SÅ smukke, de ophæng! Jeg er med på 3 lodder! Haps!:)

    SvarSlet
  13. Sikke noget fint fint julepynt. Spændende blad, det har jeg ikke set før.

    Jeg vil gerne deltage med to lodder:)

    Hilsen
    Mette
    (bade-and@hotmail.com)

    SvarSlet
  14. Jeg er med på 2 lodder ;0) Mvh Dorthe

    SvarSlet
  15. Er med på to lodder, tak! Mvh Louise

    SvarSlet
  16. De er så hyggelige dine stjerner :o) Jeg hopper i puljen med 2 lodder og krydser fingre :o)

    SvarSlet
  17. Jeg vil gerne deltage med 3 lodder :) Hvor er det fint -. og jeg skal endda giftes den 11-11

    SvarSlet
  18. 2 lodder vil jeg da meget gerne be' om, tak :0)
    De er så fine dine stjerner.
    Må man være fræk og be' om kun at være med i stjerne og bladet, da de andre ikke ha' interesse.
    Glæder mig til at kigge med ;0)

    SvarSlet
  19. Jeg ville meget gerne vinde det blad, for jeg har ikke kunne finde det hos mig, tror det er udsolgt.

    jeg deltager med 3 lodder :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  20. Fin Give Away -jeg er med på 1 lod.

    camilla.kolling@gmail.com

    SvarSlet
  21. Jeg tager da lige tre lodder - du er velkommen til at tage et smut forbi min blog hvor jeg også har en give away kørende...

    VH Rikke

    SvarSlet
  22. Kan lige nå at smide 3 lodder i puljeb

    SvarSlet
  23. Also I sign up for these super candy.
    1 lod
    http://inga2010.blogspot.com/

    SvarSlet
  24. UUHH kan man nå det endnu ? Rosinen i pølseenden :)

    SvarSlet
  25. Æblekinder, det kan du :) jeg trækker vinderne kl. 20

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...